Yardım Merkezi
Hesap İşlemleri
Geri Dön
  • Bilgi Portali
  • Yeni Hesap Açma
  • Hesap Açtıktan Sonra
Kurumsal Hesap
Geri Dön
  • Mağaza
İlan İşlemleri
Geri Dön
  • İlan Verme
  • İlan Düzenleme
  • İlanı Yayına Alma
  • İlanı Yayından Kaldırma
  • Ek İlan
  • İlan Hizmetleri
  • İlan Görüntüleme İşlemleri
  • e-Devlet Hesap Doğrulama Sistemi
İlan Arama
Geri Dön
  • İlan Arama
  • Sıralama Çeşitleri
Dopingler
Geri Dön
  • Doping Hakkında Bilgiler
  • Doping Ücretleri
Ürün ve Hizmetlerimiz
Geri Dön
  • Doğal Reklam
  • Hasar Sorgulama Servisi
  • Projeler
Yasal Bilgilendirmeler
Geri Dön
  • Kanun Ve Yönetmelik
  • Kararlar
  • Resmi Kurum Bilgilendirmesi
Sözleşmeler

“E-posta Adresiniz Kullanım Dışı” Uyarısını Neden Alıyorum

Uyarısını Neden Alıyorum? ilkbizde.com.tr'de hesap açarken kullandığınız e-posta adresi, zaman içerisinde kullanım dışı kalabilir. Bu durum, İlanlarınız, favorileriniz ve mesajlarınız ile ilgili önemli bildirim ve bilgilendirmeleri, size e-posta ile göndermemizi engeller.

Giriş yaptığınızda "Size e-posta ile ulaşamıyoruz" uyarısı ile karşılaştıysanız, e-posta servis sağlayıcınız, gönderdiğimiz e-postaların size ulaşmadığı bilgisini iletmiş demektir.

Bana Özel'e tekrar erişebilmek için, geçerli bir e-posta adresi girip göndereceğimiz onay linkine tıklamanız gerekir.

ilkbizde.com.tr'ye kayıtlı olduğunuz e-posta adresini kullanmaya devam ediyor ve size e-posta ile ulaşamıyor olmamızın geçici bir sorun olduğunu düşünüyorsanız, giriş yaptığınızda gelen uyarı ekranının alt kısmında yer alan "... adresine gönderdiğimiz e-postaları alabiliyorsanız buraya tıklayın" bağlantı adresini kullanabilirsiniz.