E-posta ile hesap açarken gönderilen "Hesabınızı Onaylayın" e-postası 2 nedenle e-posta adresinize ulaşmamış olabilir;
1. E-posta adresinizi yanlış yazmış olabilirsiniz.
- Son bir adım kaldı!sayfasında yer alan “Değiştirmek için tıklayın” bağlantı adresinden e-posta adresinizi değiştirebilirsiniz.
2. Onay e-postası “spam” (istenmeyen posta) klasörüne düşmüş olabilir.
- Spam, Junk, Bulk veya İstenmeyen Posta klasörlerinizi kontrol edin. Bu klasörlerden birindeyse, onayınızı verdikten sonra bu e-postayı lütfen gelen kutunuza taşıyın.
- "Hesabınızı Onaylayın" e-postasını ve "ilkbizde.com.tr" gönderici adını e-postanızda aratın.
Bu 2 durumu kontrol ettikten sonraSon bir adım kaldı!sayfasından "Onay e-postasının tekrar gönderilmesi için tıklayın." bağlantısına tıklayarak onay e-postasını e-posta adresinize tekrar gönderebilirsiniz.
- Eğer spam klasöründe yoksa ve e-posta adresinizi doğru yazdığınızdan eminseniz, e-posta servis sağlayıcınızda bir sorun olabilir. Başka bir e-posta adresi ile hesap açmanızı öneririz.
Google veya Apple kimliğiniz ile açacağınız hesaplarda "Hesabınızı Onaylayın" e-postası gönderilmeyecektir.